Kupovina kod nas je sigurna i bez rizika – prihvatamo sve vrste reklamacija, bez komplikacija. Bitno je samo da imate dokaz o kupovini (račun, potvrdu iz maila, broj porudžbine...), a ako ga i nemate – samo nas kontaktirajte, lako ćemo vas pronaći u sistemu!
Ako proizvod nije ispravan pri prvom korišćenju, nedostaju delovi ili ne odgovara opisu, odmah nas obavestite. Možete to učiniti i direktno prilikom prijema pošiljke – proverite paket pred kurirom, i ako primetite oštećenja ili problem, slobodno odbijte prijem i odmah nas pozovite ili pišite.
Ukoliko kurir ne sačeka da pregledate pošiljku, imate 24 sata da prijavite oštećenje – poslaćemo kurira da sačini zapisnik.
Ako nakon otpakivanja ili prilikom prve instalacije primetite kvar – kontaktirajte nas telefonom ili emailom, i mi ćemo preuzeti stvar u svoje ruke. Preuzimanje i vraćanje robe je potpuno besplatno ako se ispostavi da je proizvod neispravan.
Reklamacija će biti brzo i jednostavno rešena, a u zavisnosti od situacije, poslaćemo novi proizvod ili ćemo vratiti novac.
Važno je da nam proizvod vratite kompletan i bez dodatnih oštećenja, kako bismo brzo završili proces.
Ne prihvatamo reklamacije u slučajevima kada je proizvod fizički oštećen zbog neadekvatnog korišćenja, jer tada garancija ne važi.
Za sve dodatne informacije, status reklamacije ili pomoć, slobodno nam pišite ili nas pozovite – tu smo da pomognemo!
Naša korisnička podrška vam je dostupna svakog dana:
– Pon do pet: 08:00–20:00
– Sub i ned: 08:00–14:00
Email: no.1sealsrbija@gmail.com
Telefon: 063 306 135
Reklamaciju za proizvod kupljen putem našeg sajta takođe možete i podneti jednostavno popunjavanjem Formulara reklamacije.
1. Popunite formular reklamacije
Unesite tražene podatke u svim obaveznim poljima: ime i prezime, email adresu, broj telefona, adresu, naziv artikla, opis reklamacije i broj tekućeg računa (u slučaju povraćaja novca).
Napomena: broj tekućeg računa unesite bez crtica ili razmaka.
2. Priložite fotografije proizvoda
U delu „Priložite fotografiju“ možete dodati slike koje ilustruju razlog reklamacije (oštećenje, neispravnost, pogrešan proizvod itd.).
Dozvoljeni formati: JPG, JPEG, PNG, GIF, SVG.
Maksimalna veličina fajla: 2 MB.
3. Kliknite na dugme „Potvrdi“
Nakon što proverite sve unesene podatke, kliknite na dugme POTVRDI da pošaljete svoj zahtev za reklamaciju.
4. Potvrda prijema reklamacije
Po uspešnom slanju formulara, naš tim će pregledati prijavu i kontaktirati vas u najkraćem mogućem roku (najčešće u roku od 48h radnim danima).
5. Dalji tok reklamacije
Nakon što vaša reklamacija bude evidentirana:
Ukoliko je potrebno, bićete obavešteni da proizvod pošaljete nazad na adresu koju ćemo vam dostaviti putem emaila.
Nakon što proizvod stigne, naš tim će pregledati stanje i utvrditi ispravnost reklamacije.
U slučaju prihvaćene reklamacije, izvršićemo zamenu proizvoda, popravku ili povraćaj novca na račun koji ste naveli u formularu.
6. Povraćaj sredstava
Ukoliko se reklamacija odobri, iznos se refundira na dostavljeni tekući račun u roku od 7 radnih dana od trenutka odobrenja.
!